luni, 24 iulie 2017

ZIUA DE MÂINE




Ziua de mâine nu-i a mea,
Tu ții în palme destinul meu
Îngrijorarea n-are sens,
Căci mă conduce ochiul Tău.

Sunt clipe-n care lacrimi curg,
Obrazu-n taină îmi brăzdează,
Mă simt sfârșită, fără vlagă,
În mine inima oftează.

Când nu mai văd în jurul meu,
Se-ascunde cerul vieții-n ceață,
Abia mă mai ridic de jos,
Nu-ți aud vocea, cu dulceață.

Dar încă sper, fiindcă știu
Promisiunea Ta, Divine,
Cât voi trăi pe-acest pământ,
Vei fi alăturea de mine.

Sunt scrisă-n palma Ta Iubire,
Nimic și nimeni, niciodată,
Oricât de mult s-ar strădui,
Nu va putea să ne despartă.

Cuvântul Tău e Da și-Amin,
Voi crede asta cu tărie,
Sufletul meu s-a potolit,
Căci voi trăi în veșnicie.

Ziua de mâine nu-i a mea,
De-aceea azi te rog Isuse,
M-ajută să țin drumul drept,
Spre fericirile nespu

  In furtuna de la Bulz  unde era cazată tabăra creștină Crisos pentru România, au avut de suferit 17 persoane dintre care una a decedat. Să ne rugăm pentru familia îndoliată, dar și pentru cei care au fost răniți, respectiv trei persoane care sunt în stare gravă.
Dumnezeu să aline și să dea vindecare. AMIN.
elena marin alexe

Niciun comentariu: